English | Українська

УВАГА! Дату закриття тендеру подовжено.Teндер на проведення ремонтних робіт та постачання меблів в учбових класах ДПСУ (UA1-2018-3024)

Тема: УВАГА! Дату закриття тендеру подовжено.Teндер на проведення ремонтних робіт та постачання меблів в учбових класах ДПСУ (UA1-2018-3024)
Опубліковано: 02.08.2018
Стан: закрите
Дата завершення: 
24.09.2018

У рамках проекту “Нове обличчя країни 2”, за підтримки  Уряду США, Міжнародна організація за Міграції (МОМ), Представництво в Україні, з 02 серпня 2018 року оголошує тендер на проведення ремонтних робіт та постачання меблів в учбових класах Харківської,  Київської, Львівської, Одеської та Житомирської областях ДПСУ, а саме:

Лот

Опис робіт

Локація/ адреса

1

1.1

Проведення ремонтних робіт учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

пров. Інженерний, буд. 7, м. Харків

1.2

Постачання меблів до  учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

2

2.1

Проведення ремонтних робіт учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

вул. Світла, буд. 6, м. Київ

2.2

Постачання меблів до  учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

3

3.1

Проведення ремонтних робіт учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

вул. Личаківська, буд. 74, м. Львів

3.2

Постачання меблів до  учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

4

4.1

Проведення ремонтних робіт учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

вул. Левітана, буд.113, м. Одеса

4.2

Постачання меблів до  учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

5

5.1

Проведення ремонтних робіт учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)

вул. Промислова, буд. 5, м. Житомир

5.2

Постачання меблів до  учбового класу відповідно до технічного завдання (надається окремим файлом)


Загальна вартість комерційної пропозиції має бути вказана в доларах США, без ПДВ. Оплата буде здійснена в валюті рахунку згідно операційного курсу ООН на дату здійснення платежу (поточне значення курсу можна знайти за посиланням:Оцінювання пропозицій та обрання переможців тендеру будуть виконуватись по лотах запиту.

https://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.php)

Виконання ремонтних робіт та постачання меблів проводитиметься в рамках зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги, що, відповідно до постанови КМУ від 15.02.2002 №153, є підставою для отримання виконавцем робіт податкових пільг, передбачених законодавством та міжнародними договорами України.

Зауважуємо, що однією з ключових вимог тендеру є готовність переможця повністю прийняти стандартну форму Угоди про виконання будівельних робіт МОМ.

Комерційні пропозиції, які не відповідають цим вимогам, не будуть враховані МОМ.  

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції до 10:00, 24.09.2018 року (дати закриття тендеру) разом з пакетом тендерних документів (відповідно до інструкцій для учасників тендера).

Додатково, електроні версії тендерної пропозиції та тендерних документів (включно із кошторисами на виконання робіт) повинні бути надіслані на електронну адресу  iomkievtenders@iom.int не пізніше вказаного часу.

Просимо прийняти до уваги, що, у разі залучення компанією субпідряду, необхідно надавати повний пакет технічної та фінансової документації компанії субпідряду. 

Комерційну пропозицію необхідно подати у закритому конверті за адресою:

Міжнародна Організація з Міграції (МОМ), Представництво в Україні

Комісія з оцінки тендерних пропозицій

вул. Михайлівська, 8.

м. Київ,

01001,

Україна

На конверті необхідно вказати номер тендеру та назву проекту:

Тендер: UA1-2018-3024

Назва: Проведення ремонтних робіт та постачання меблів в учбових класах ДПСУ

Разом із подачею оригіналів тендерних пропозицій, учасники повинні розмістити електронні версії документів, включно із скан-копією тендерної гарантії, на відкритому сервісі файлового обміну (Dropbox, OneDrive тощо) та  надіслати посилання для завантаження папки з файлами на електронну адресу iomkievtenders@iom.int не пізніше 10:00 24.09.2018. У темі письма із посиланням для завантаження електронної версії пропозиції необхідно вказати:

UA1-2018-3024 – [найменування учасника (без скобок)] – Електронна пропозиція

Електронна пропозиція має містити наступні документи:

  1. Стандартна форма тендерної пропозицій – скан-копія (із підписом та печаткою);
  2. Кошториси на виконання будівельних робіт (окремо по кожному об’єкту запиту) – електронна версія (формат MS Word або Excel);
  3. Графік виконання робіт – скан-копія (із підписом та печаткою);
  4. Інформаційний листок постачальника - формат MS Excel;
  5. Кодекс поведінки постачальника – скан-копія (із підписом та печаткою);
  6. Свідоцтво про державну реєстрацію – скан-копія;
  7. Ліцензія на виконання будівельних робіт державного зразка (діюча) – скан-копія;
  8. Статут – скан-копія;
  9. Інші документи, які зазначено у тендерній документації.

Довідкову інформацію можна отримати и за е-поштою: iomkievtenders@iom.int

У темі листа необхідно вказати: UA1-2018-3024 ­– [найменування учасника (без скобок)] – до уваги Юлїї Завертаної

Тендерні пропозиції, що подаються після кінцевого терміну подання, будуть відхилені.

МОМ закликає учасників відвідати об’єкти виконання робіт перед калькуляцією кошторисів. Відвідання об’єктів учасником вважатиметься додатковою перевагою при оцінці та порівнянні наданих пропозицій.

МОМ залишає за собою право приймати або відхиляти партнерські заявки, а також анулювати процес відбору й відхиляти всі партнерські заявки в будь-який час до підписання Угоди. При цьому МОМ не нестиме жодних зобов’язань перед учасниками тендеру.

 

Тендерна документація: 
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості