English | Українська

Запит пропозицій на постачання та доставку IT обладнання для потреб ДПСУ України (UA1-2017-161)

Тема: Запит пропозицій на постачання та доставку IT обладнання для потреб ДПСУ України (UA1-2017-161)
Опубліковано: 07.04.2017
Стан: закрите
Дата завершення: 
25.04.2017

Увага. Термін подання комерційних пропозицій подовжено.

Представництво Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні з 07 квітня 2017 року оголошує тендер на постачання та доставку IT обладнання для потреб Державної прикордонної служби (ДПСУ) України в рамках проекту «Нове обличчя кордону», що фінансується Урядом США.

Процедура тендеру буде відбуватися за правилами Міжнародної організації з міграції.

Усі правила, вимоги щодо тендерної документації, інструкції для учасників тендера, технічне завдання, а також стандартну форму контракту можна завантажити тут.

Інформаційний бюлетень № 161-01

Інформаційний бюлетень № 161-02

Інформаційний листок постачальника можна завантажити тут.

Кодекс поведінки постачальника МОМ можна завантажити тут.

Необхідно зазначити, що ціни вказуються в долларах США на умовах поставки DDP (місця доставки зазначені у додатку С до Запиту пропозицій), Інкотермс 2010 - без податків, зокрема ПДВ і митних зборів в Україні.

Компанія-переможець, для звільнення від сплати ПДВ та митних зборів, отримає копію реєстраційної картки проекту, в рамках якого буде здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту та копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту.

Компанія-переможець, у разі реєстрації в Україні,  у Декларації про ПДВ, оформленій згідно з додатком № 6 до наказу Мінфіну від 25.11.2011 № 1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зазначає підставу для звільнення, зокрема номер реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, та назву відповідного міжнародного договору. Платник податку (продавець) зберігає у справі: 1) копію реєстраційної картки проекту, в рамках якого здійснено закупівлю товарів, робіт, послуг, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 2) копію плану закупівлі, засвідченої печаткою донора або виконавця проекту; 3) копію контракту на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг, засвідченої підписом та печаткою виконавця проекту (у контракті зазначається, що закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг,  зазначених у плані закупівлі).

Комерційна пропозиція повинна бути дійсною не менше 30 (тридцяти) календарних днів з дати закриття тендеру, про що повинно бути зазначено в комерційній пропозиції.

Ключовою вимогою тендеру є готовність переможця повністю прийняти форму стандартного контракту МОМ.

Комерційні пропозиції, які не відповідають цим вимогам, не будуть враховані МОМ.

Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися по лотам.

Оплата буде здійснена в валюті рахунку, згідно операційного курсу ООН на дату здійснення платежу (https://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.php).

Компанії, що висловили бажання взяти участь у тендері, повинні надати свої комерційні пропозиції відповідно до специфікації товарів до 11:30 25 квітня 2017 року (дати закриття тендеру) разом із пакетом документів вказаних у Запиті пропозицій. Важливо зауважити, що у разі залучення компанією субпідряду, необхідно надавати повний  пакет технічної та фінансової документації компанії субпідряду.

Комерційну пропозицію необхідно подати у закритому конверті за адресою:

Міжнародна Організація з Міграції (МОМ), Представництво в Україні

вул. Михайлівська 8, м. Київ, 01001, Україна

 

На конверті необхідно вказати наступну інформацію:

Тендер: UA1-2017-161

Назва: Постачання та доставка  IT обладнання для ДПСУ

До уваги: Комітету з оцінки та порівняння пропозицій

 

Довідкову інформацію можна отримати и за е-поштою: iomkievtenders@iom.int.

Компанії, зацікавлені в участі в тендері можуть надсилати питання пов’язані з тендерною документацією та / або технічними специфікаціями для відповіді Комісії  електронною поштою: iomkievtenders@iom.int не пізніше 3 (трьох) робочих днів до закінчення остаточного терміну подання тендерних пропозицій, зазначивши у темі листа: запит щодо роз’яснень UA1-2017-161, до уваги Анни Козаченко.

Письмові копії відповіді МОМ (включаючи роз'яснення запиту, але без зазначення джерела запиту) будуть опубліковані на сайті МОМ в Україні для всіх потенційних учасників (http://www. iom.org.ua/en/tenders/current-tenders).

МОМ залишає за собою право приймати або відхиляти будь-які тендерні пропозиції, відміняти процес закупівлі  або відхиляти всі пропозиції в будь-який час до підписання договору без зобов’язання інформувати учасників тендеру про причини.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Політика прозорості